Już 4 grudnia będzie miała miejsce premiera ścieżki dźwiękowej do jednej z najbardziej oczekiwanych gier roku - FAR CRY 3. Trzecią część słynnej serii wyprodukowało Ubisoft Studios. Grę zilustrował muzycznie BRIAN TYLER. Jest to już kolejna - po Lego Universe, Need for Speed: The Run i Call of Duty: Modern Warfare 3 - przygoda tego kompozytora w wysokobudżetowym świecie wirtualnej rozrywki...
Artysta zaprosił do współpracy przy tym projekcie jedną z najpopularniejszych amerykańskich skrzypaczek - Serenę McKinney.
Z obszerną biografią i dokonaniami tej solistki możecie się zapoznać TUTAJ
Ścieżka dźwiękowa z gry FAR CRY 3 zostanie wydana cyfrowo i będzie dostępna do wyboru w formie standardowych plików MP3, w bezstratnej jakości FLAC lub jako 24-bitowy sesyjny master o jakości lepszej niż standardowa płyta CD-Audio.
Album wydaje Ubisoft Music. Poniżej prezentujemy okładkę wydania oraz listę utworów:
01. Far Cry 3 - 5:34 02. Heat - 3:33 03. The Rakyat - 3:54 04. Monsoon - 2:52 05. Falling Into A Dream - 2:19 06. Journey Into Madness - 2:55 07. Rook Island - 5:21 08. We Are Watching You - 3:33 09. Treasure Of Zhang He - 3:35 10. Fever Dream - 4:10 11. Call Of The Wild - 3:43 12. Bad Trip - 5:00 13. Path Of The Warrior - 7:10 14. Lost Child - 3:54 15. Broken Compass - 3:20 16. The Giant's Head - 2:09 17. Further - 4:04
Czas łączny - 67:05
Poniżej zapoznać się możecie z najpopularniejszym i promującym płytę utworem - Further:
Zamówienia przedpremierowe na soundtrack można składać w znanym sklepie QOBUZ. Tam też znajdują się już fragmenty wszystkich utworów do odsłuchu.
OFICJALNY, POLSKI ZWIASTUN GRY:
INFORMACJE O GRZE:
FAR CRY 3 to trzecia odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin, w których przemierzamy otwarty świat i bierzemy udział w zróżnicowanych starciach z grupami inteligentnych przeciwników. Za produkcję odpowiada, podobnie jak w przypadku części drugiej, studio Ubisoft Montreal, choć tym razem pomagają mu także zespoły Ubisoft Shanghai, Massive Entertainment oraz Ubisoft Reflections.
Gracze wcielają się w Jasona Brody'ego, którego łódź została zatopiona przez piratów, w wyniku czego wylądował on na pełnej niebezpieczeństw tropikalnej wyspie. Co gorsza, jego dziewczynę porwano, a wszędzie wokoło roi się od pozbawionych skrupułów i niezbyt stabilnych psychicznie morderców. By ocalić swoją ukochaną i wydostać się z tego przeklętego miejsca Jason będzie musiał szybko nauczyć się zabijać.
Większość czasu spędzamy więc na eliminowaniu wrogów wszelkimi dostępnymi metodami. Tym, co odróżnią tę grę od większości konkurencyjnych FPS-ów jest swoboda działania. Poziomy mają najczęściej strukturę otwartą i pozwalają graczom na samodzielne wybranie taktyki. Możliwe jest zarówno ciche pozbawianie życia wrogów, jak i zabawa w stylu Rambo, gdzie z okrzykiem na ustach i karabinem w rękach wpadamy w sam środek obozu wrogów. Ciekawym elementem jest również uproszczony system RPG. Za postępy w kampanii nagradzani jesteśmy punktami doświadczenia, za które następnie kupujemy nowe umiejętności.
Dodatkiem do kampanii solowej jest multiplayer, za który odpowiada Ubisoft Massive, szwedzkie studio znane ze świetnych strategii czasu rzeczywistego (np. Ground Control, World in Conflict). Producent postawił na łatwą w odbiorze rozgrywkę, scenariusze wymagające zaliczania konkretnych celów i rozbudowany system rozwoju. W jednym z trybów zabawy każda z drużyn musi podpalić zasoby przeciwnika, co zupełnie zmienia sytuację na polu walki.